Spalio pirmąją, tarptautinę muzikos dieną, Vilniaus Adomo Mickevičiaus bibliotekoje nuskambėjo jau penktasis „TonArt“ sezono atidarymo koncertas, pavadintas „Be kaukių“.

„Kodėl „be kaukių“? Nes grojant negali būti geresnis nei esi. Privalai būti atviras, gyvas, autentiškas. Niekam nepavyksta būt (grot) „su kauke“, – po muzikinės įžangos pasakojo koncertą pristačiusi studijos vadovė pianistė Eglė Andrejevaitė.

Koncerte „Be kaukių“ grojo 6 „TonArt“ studentai, iš kurių net 4 į sceną groti ėjo pirmąkart. Giliai ir jautriai nuskambėjo Svetlanos Ziubrovskienės atliekama populiariaus L. Einaudi kūrinio „Nuvole Bianche“ (liet. Balti debesys) tema. Ana Savicka atliko trijų kūrinių derinį, kurio centrine ašimi tapo ankstyvasis M. K. Čiurlionio Druskininkų preliudas. Tarytum ant bangų besisupančioje valtelėje „plaukė“ Rasos Pečiulevičienės atliekama W. Gillock „Barkarolė“. Koncerto svečias – renginių organizatorius Darius Jonauskas ne tik šiltai ir jautriai pristatė bei atliko Francis Lai kūrinį „Love story“ (liet. Meilės istorija), bet ir padrąsino dukrą padovanoti klausytojams muzikinę dovaną-linkėjimą. „TonArt“ patyrusieji – jau ne pirmą kartą koncertuojantys studentai – Rūta Glemžienė ir Mantas Juška drąsiai ir užtikrintai dalinosi romantinės ir džiazo muzikos garsais.

Koncertą savo atliekamais kūriniais tarsi „apkabino“ ir „TonArt“ mokytojų – pianistų-profesionalų komanda: Milda Umbrusevičiūtė fortepijonu piešė M. K. Čiurlionio „Marias“, Lukas Gedvilas grojo ištraukas iš E. Griego Baladės, o simboliškai koncertą „atidariusi“ Eglė Andrejevaitė – R. Schumano „Warum?“ (liet. Kodėl?).

Baltoji Adomo Mickevičiaus viešosios bibliotekos salė pripildyta naujojo fortepijono skambesio ir gausiai susirinkusios publikos skambėjo ir šypsojosi: kaip gera gyventi Muzikoje ir su Muzika.

Sezono atidarymo akimirkos – nuotraukų galerijoje. Nuotraukų autorius: Mindaugas Mikulėnas.