Komanda

Koncertuojantys mokytojai arba mokantys atlikėjai – tai TonArt komanda.

TonArt

Visi jie – Lietuvos muzikos ir teatro akademijos (LMTA) absolventai, stažavosi užsienyje. Tai talentingi naujos kartos pianistai, kuriems suaugusiųjų mokymas yra inovatyvi profesijos forma skatinanti tobulėti tiek profesiškai tiek asmeniškai. Sistemingas suaugusiųjų mėgėjų mokymas – nauja sritis Lietuvoje. TonArt komanda siekia pakeisti vyraujančią nuostatą, kad „groti mokosi tik vaikai”. Skaitykite daugiau apie drąsius suaugusius Eglės interviu portalui LRytas.lt.

TonArt komanda

Eglė Andrejevaitė

„Suaugusieji, norintys išmokti groti – mano atradimas. Aistra, motyvacija, valia, su kuria šie žmonės ateina groti mane stebina ir jaudina”.

Pianistė Eglė Andrejevaitė pastaruosius 7 metus solinę karjerą derina su suaugusiųjų mokymu. Sėkmingos jos mokinių istorijos, originali fortepijono mokymo metodika, ilgametė suaugusiųjų savanorystės neformalaus ugdymo organizacijoje „Lietuvos skautija” patirtis (Eglė daugiau kaip 20 metų yra organizacijos narė, nuo 2000 m. jos veiklos sritis – suaugusiųjų vadovų mokymas tarp kurių sertifikuotų aukščiausio lygmens vadovų mokymų – Training For Trainers – vedimas) davė impulsą naujoms edukacinėms muzikos formoms: muzikos užsiėmimams workshop’ams, unikalioms mokymų įmonėms programoms.

Atlikėjos BIO: www.andrejevaite.lt

Studijoje Eglė veda pažintines, individualias, pamokas – dovanas, DVIEMS!

Moko: lietuvių, anglų, vokiečių kalbomis.

Emilija Budžemaitė-Rosinienė

„Dirbant su mokiniais man svarbu jausti pagarbų draugišką ryšį ir abipusį pasitikėjimą. Kūrybingas bendradarbiavimas man svarbus ir scenoje, nes artimiausia man – kamerinė muzika.”

Emilija baigė Nacionalinę M. K. Čiurlionio menų mokyklą (prof. Liucijos Drąsutienės fortepijono klasė). Studijavo Lietuvos muzikos ir teatro akademijoje, doc. Daumanto Kirilausko klasėje, taip pat Portugalijoje, Lisabonos aukštojoje muzikos mokykloje, prof. Tanios Achot klasėje. E. Budžemaitė – tarptautinių pianistų konkursų laureatė: tarp reikšmingų laimėjimų 2000 m. Italijoje laimėta II premija ir specialus prizas už geriausią W. A. Mozarto sonatos interpretaciją. Nuo 2006 m. Emilija dirba Nacionalinėje M. K. Čiurlionio menų mokykloje. Išskirtinė pedagoginė patirtis – fortepijono mokytojos darbas Lietuvos aklųjų ir silpnaregių ugdymo centre Vilniuje.

Emilija veda individualias pamokas bei pamokas DVIEMS.

Moko: lietuvių, rusų, anglų kalbomis.

Agnė Zavistanavičiūtė

„Suaugusių mokymas man įdomus tuo, kad atėję žmonės atsineša gyvenimišką brandą, tvirtą nuomonę, individualų požiūrį. Mūsų bendradarbiavimas skatina abipusį tobulėjimą, o džiaugsmą atneša akivaizdžiai matomi teigiami rezultatai ir šiltas grįžtamasis ryšys.“

Agnė baigė Kauno Juozo Gruodžio konservatoriją. Tarptautinių pianistų konkursų Lietuvoje, Vokietijoje, Italijoje ir Latvijoje laureatė A. Zavistanavičiūtė Lietuvos muzikos ir teatro akademijoje 2017 metais įgijo atlikėjos ir pedagogės bakalauro laipsnį profesoriaus Sergejaus Okruško klasėje. Šiuo metu pianistė studijuoja LMTA magistratūroje ir Sibelijaus akademijoje Suomijoje, Helsinkio menų universitete. Išskirtinį dėmesį Agnė skiria fortepijoniniam ansambliui. Fortepijoninis duetas – aukšto meistriškumo iš atlikėjų reikalaujantis ansamblis: nuo jų sinchroniškumo priklauso ar publika išgirs du ar vieną garsą. Individualią pamoką dovanų gavusi Simona iš karto atkreipė į tai dėmesį: „su Agne labiausiai patiko groti kartu, t.y. keturiomis rankomis“. 

Agnė veda individualias pamokas, pamokas-dovanas.

Moko: lietuvių, anglų kalbomis.

Vincenzo de Martino

„Vienas vertingiausių suaugusiųjų mokymo(si) aspektų man – suteikti galimybę patirti ar tapti kažkuo visai kitu, nei jie yra įprastame gyvenime. Kartais hobis gali tapti viso gyvenimo aistra”.

Vincenzo gimė Cagliari mieste, Italijoje. G. P. da Palestrina konservatorijoje įgijo bakalauro laipsnį su pagyrimu prof. Maria Lucia Costa klasėje. Nuo 2017 m. gyvena, mokosi ir dirba Lietuvoje. Jis – LMTA meno doktorantas prof. Jurgio Karnavičiaus fortepijono klasėje. „Yra mokinių, kurie drąsiai eksperimentuoja nebijodami jokių pastabų ir vertinimo. Ir yra mokytojų, su kuriais nebaisu eksperimentuoti visiems kitiems. Toks mokytojas yra Vincenzo“. „Vincenzo neatitinka standartinio italo stereotipo: jo pamokos nuoseklios, sistemiškos, kaip žmogus – atsipalaidaves, kaip mokytojas – pastabus detalėms” – taip apie itališką studijos komandos energiją atsiliepia jo mokiniai.

Vincenzo veda individualias pamokas pažengusiems.

Moko anglų, italų kalbomis.

Milda Umbrusevičiūtė

„Noriu „užkrėsti” kuo daugiau žmonių meile fortepijoninei muzikai. Žaviuosi tais, kurie gyvenime niekada nepailsta mokytis kažko naujo. Mokydama groti suaugusiuosius, jaučiuosi prisidedanti prie jų svajonės įgyvendinimo.”

Milda Umbrusevičiūtė – baigė Lietuvos muzikos ir teatro akademiją prof. Halinos Radvilaitės fortepijono solo klasėje. Studijavo Janačeko muzikos ir teatro akademijoje Čekijoje, Sibelijaus akademijoje Suomijoje. Milda yra keleto tarptautinių konkursų laureatė ir diplomantė. Ji yra surengusi rečitalius “Kristupo vasaros” ir “Fortepijoninės muzikos vasara Druskininkuose” festivaliuose, koncertavo D. Britanijoje, Italijoje, Suomijoje, Čekijoje, Latvijoje. Nuo 2015 m. pianistė dirba Lietuvos muzikos ir teatro akademijoje. „Energinga, pozityvi, betarpiška, įkvepianti, palaikanti”: taip apie ją atsiliepia suaugusieji mokiniai. Milda jau yra sukaupusi 7 metų pedagoginio darbo patirtį.

Milda veda individualias pamokas.

Mokos lietuvių, anglų kalbomis.