Atsiliepimai
Kodėl atsiliepimai mums yra labai svarbūs?
Pagrindiniai TonArt fortepijono studijos mokymosi principai – objektyvi sėkmė (gebėjimas pakartoti) ir šviesios emocijos mokantis groti fortepijonu. Jūsų atsiliepimai mums padeda į(si)vertinti, ar muzikiniam tikslui parenkame efektyviausias priemones, ar aplinka bei kuriamas mokymosi procesas motyvuoja mokytis groti.
Kiekvienas suaugęs žmogus dažniausiai jau turi susiformavusias nuostatas ir mokymosi būdus, jį motyvuoja skirtingi muzikos ir instrumento aspektai, veikia mokytojo naudojami metodai. Atsiliepimai mums padeda suprasti, kas Jums labiausiai padeda, o kas trukdo mokantis groti.
Mokytojas gali perduoti muzikinę žinutę, tada kai mokinys juo pasitiki, todėl prašome Jūsų asmeninio, individualaus grįžtamojo ryšio. Jūsų atsiliepimai padeda suprasti, kokios žmogiškos savybės ir kompetencijos reikalingos norint išmokyti suaugusį žmogų groti fortepijonu.
Savarankiško mokymosi kelias yra gana sausas ir pilkas, o Jūsų mokytoja nuspalvina tą kelią akomponuodama, švelniai paragindama nebijoti klaidų, jausti muziką. Žodžiu, groti gali visi, o Jūsų draugijoje tai gali pavykt ir prisėdus prie fortepijono pirmą kartą.
Man muzikos pamoka susideda ne tik iš klavišo paspaudimo. Klausytis grojamų kūrinių yra didelis džiaugsmas. Labiausiai sužavėjo fortepijono garsas, kurio labai malonu klausyti. Fortepijonas laimi kovoje prieš bet kokį sintezatorių. Su Agne labiausiai patiko groti kartu, t.y. keturiomis rankomis. Tuomet fortepijono sąskambis buvo toks ypatingas, kad klausytis norėjosi labiau nei groti. Net negalėjau patikėti, kad aš prisidedu prie to koncerto…
Esate naujos kartos mokytoja, turinti savo mokymo metodiką, kuri man tinka. Mokote ne tik groti, bet mokote pamilti instrumentą, pamilti muziką, mėgautis grojimu.
Groti rinkausi, pirmiausia, siekdama kitokių potyrių po intensyvios darbinės veiklos. Tačiau ilgainiui tai pavirto ne tik poilsio forma, streso mažinimu, bet ir protinę veiklą efektyvinančiu procesu. Studijoje groju dažniausiai pietų pertraukos metu, valandos trukmės pamoka būna pakankamai intensyvi, kad tuo kart pasijustum tarsi padirbėjęs intensyviai 2-3 val. Tačiau jau grįžus iki ofiso įgauni naują įkvėpimą. Kadangi darbe tenka vienu metu valdyti daug projektų ir klausimų, pajutau, kad grojimas padeda viską struktūrizuoti ir suvaldyti daug efektyviau.
Imantis naujos ir visai nepažįstamos veiklos man svarbiausia, kad žmogumi, kuris mokys galėčiau pasitikėti. Žvelgiant į Eglę, aktyviai koncertuojančią, kurios spindesys ir mėgavimąsis savo darbu nekelia abejonių, patikėjau, kad besimokydamas galiu gauti viską, ko reikia.
Patinka, kad man leidžiate pasijausti būsima neprofesionalia pianiste, kuri ateityje koncertuos ir gros visai neblogai. Patinka, kad skatinate nusimesti nepilnavertiškumo kompleksus kai susiduriu su profesionaliais muzikantais (“visi pradėjo nuo nulio”). Patinka polėkio jausmas po pamokos, kiekvieną kartą gaunu įkvėpimo.
Mokantis groti neišvengiamai klystama vienoj ar kitoj vietoj, svarbiausia suprasti priežastis ir jas spręsti. Ką mes ir darome. Pamokose jaučiuosi laisvai ir manau, kad tai veda į ilgalaikę motyvaciją. Gerai jaučiuosi, kai manęs nespaudžia į rėmus, galiu lanksčiai derinti pamokų laiką nesijausdama nepatogiai.
Man tinka mokymo metodai, kurie labai individualūs kiekvienam mokiniui. Taip pat būdai, kuriais palaikoma motyvacija: tai primena trumpą džiazo sesiją kiekvienos pamokos metu.